Gamzeeecvs Dün sezeryan ile doğum yaptım bebeğim sağlık durumundan dolayı yoğun bakımda süt sağıp vermem gerekiyor ama göğüs uclarım ilk günden çatladı ve süt gelmiyor sadece bu kadar ve kanlı dolayısıyla bebeğe verilmez mi bu süt 1.
Nefinay-91 Gamzeeecvs Benim yengemde yanımda şimdi sezeryan oldu . Bebeğin hastanede dahi olsa 2 saatte bir süt sağ gelmesede sağ mutlaka . Zeytinyağı sür gögüs uçlarına Sakın stres yapma Birde bol bol hatta 3 lt den fazla su iç Allahın izniyle gelir. Bebeğinede şifa olur
Siyahkelebek1420 Gamzeeecvs canım zeytinyağını kızdırıp soğut o şekilde sür daha faydalı oluyor diye biliyorum. Bir de bestlak damla var süt artırıcı o işe yarıyormuş onu kullanabilirsin. Allah şifa versin yardımcınız olsun 🤲🏻