Ben elim kesilse bile sanki canım alınmış gibi panik olan bir insanım( elimde değil ) şimdi doğumum çok yaklaştı ve aklıma geldikçe kalbim sıkışıyor korkudan. Doktorum ne düşünüyorsun diye soruyor attık 37. Haftada yani pzt günü geldiğinde karar ver hapşırdığında çıkma ihtimali yok malesef dedi ki haklı keşke öyle bir şansım olsa neyse, aslında korkum ağrı değil acı değil, normal doğurmak istiyorum bir yandan suyumun geldiğini görürsem panikten korkudan bayılırım gibi geliyor ya da ağrı değil gerçekten ordan bir bebeğin çıkması bana çok garip ve korkunç geliyor, sezaryen desem belden aşağı uyuşuk şekilde yine hayatımda hiç ameliyat bile olmadım o da çok korkunç geliyor dikişli vs olduğu için, genel uyuşmak istesem bu sefer ten teması olmayacak ve sonrası çok daha sıkıntılı oluyormuş, yani kısaca benim gibi panik ve korkak olup o an gerçekten bu kadar korkmadan atlatan var mı ya da başka bir tavsiyeniz var mı? Teşekkür ederim şimdiden