Damlacaa
Üniversite hastanesinde geçen yıl doğum yapmıştım. Bu sene de perinatolog takipliydim. Balıkesir’in bitmeyen sağlık sorunları yüzünden şu an İstanbul’dayım.
Görürse eğer bildiğim @koalamiyim üniversitede doğum yaptı.
Bende bildiğim kadarıyla yardımcı olayım. 36dan önce doğum pek yanaşmıyorlar hemen sevk ediyorlar. 36 ol gel diyorlar. Erkek zaten almıyorlar. Hangi doktora gideceğin çok önemli. @koalamiyim baya riskli bir doğum olmasına rağmen kimin ameliyat ettiğini anlayamamıştı. İnşallah görürde cevaplar.