Kızlar 34 haftalık hamıleyım 2. Gebeliğim hareket ettıgımde karnımın ust kısmında sızlama gerılme gıbı bi his oluyor uzanınca gecıyor neden olur anlayamadım bebegım iri bi bebek bundan kaynaklımı benım karın yapımdanmı yoksa bi sorunmu var anlayamadım ılk bebegımı plesanta dekolmanı nedenıyle kaybettım kontrollerımde bı sıkıntı görmedi doktorum her hafta nstye giriyorum bi problem olsa cıkmazmıydı dun kontrolum vardı hiç bi sorun görmedi doktorum ama işte bu gun arada karnımın içinde acı hissediyorum aklıma takılıyor plesantayla alakalı bıseymı diye doktorada o kadar cok yazıyorum ki artık bıseyler sormaya utanır oldum benim gibi olan varmı sizce bi sorunmu vardır normalmıdır