Deryakarahan ilk kızımdan bir tulum set vardı süslü baya bir kere giydirmistim yenidogdugu günlerde onu vermeyi düşünüyorum hastane çıkışları asıri gereksiz pahalı 250 300 TL giyeceği bir ay bile değil. Sadece bende şunu düşünüyorum inşaallah doğum Şubat başında yani kış çocuğa pazen tarzı battaniye vermem gerekiyor mu illa yoksa kalın battaniye versem olur mu hemşireye pazen alayım mı yine de bilemedim