Arkadaşlar size de bi danışayım dedim bir haftadan fazladır kalp atışım hızlı 115 ti en son sırt ağrıl kasık ağrım oluyor adet olacakmış gibi oluyor bi kaç saatte bir sonra geçiyor sol kolum ile bacağım sürekli uyuşuyor hep pozisyon değiştirmek zorunda kalıyorum 32 haftalığım normal mi bi acile gideyğm mi şuan da sırtıma bıçak saplanıyor gibi 😓😓