Sdt3456 Kızlar idrarımda protein 181 çıktı. Doktorum 300 e kadar rısksiz tabi bu sure zarfında tansıyon yukselmıcek dedı. Takıp altına alıcam tansıyonumu. Ama 11/6 12/ 8 10/6 seyredıyor hep. Szce bu deger yukselırmı. Korkuyorum da 34 haftalık hamileyim 🥺🥺🥺
Karairem001 Sdt3456 aynı benimde tansiyonum öyle çıkıyor canım sık sık kontrol et allahin izniyle bisey olmaz benimde ilk doğumum yüksek tansiyondan olmuştu doktoruma bu gebeligimde 9 u geçerse hemen gel dedi çok şükür bin şükür iyi gidiyo
mysweetbabyy Sdt3456 yüksek değil ayrıca haftanız cok iyi 3 hafta daha idare etseniz bile yeter preeklamsi olmaz bu tabloda ama tansiyon takibi yapın