yazginyaz ben yeni 34 yaşında oldum. Evlenmeden önce bile doktora gittim muayene olmaya. eşimle bebek istediğimiz için beklemeyi düşünmüyorduk. Korunmamamıza rağmen 11 ay olmadı. Eşim de gitti çünkü doktor ben de anormal bi durum görmemişti. Eşimde de sorun çıkmadı. En son gittiğim doktor fsh biraz yüksek erken menopoz olabilir düşünüyorsanız hızlı davranın dedi bir de amh bakalım dedi. Amh yumurta sayısı/rezerviymiş. Nitekim benim o 0,05 çıktı ve direk tüp bebeğe yönlendirildim.
Zaten tüp bebeğe başladığım ay 1 yumurtam oluşmuştu sadece. O da büyüdü ama içi boş çıktı. Yarım kaldı tedavi.
Bu yıl ocak ayında doğal yolla hamile kaldığımı öğrendim. 36. Haftamdayım az kaldı hayırlısıyla.
Hepsini anlatıyorum ki her şeye hazırlı olun ve pozitif olun. İstediğiniz her şeyi sorabilirsiniz.
Siz de benim gibi ovulasyonda yumurtlama görmemişsiniz belki amh düşüklüğünüz olabilir. Bunu öğrenene kadar min 3-4 farklı kadın doğuma gitmiştim ben de bilmiyordum hiç biri de bakmaya gerek görmemişti. Atlanmasın.