40+4 haftalığız pazartesi muayene olmuştum çok az sancım çıkmıştı ama yeterli değildi bebek kanala girmemişti cuma muayeneye gel olmazsa pazartesi yatış veririz demişti doktorum,bugün sabah 5de sancım başladı 8de hastaneye gittim nst ye girdim sancılarım çok fazlaydı, açılmama baktılar 2cm eve gönderdiler sancın çoğalırsa suyun gelirse gel pazara kadar gelmezze sabah 9da yatış yapıcaz dediler, yarım saatte bi sancım var şuan ve şiddetli hissediyorum galiba bugün doğuma gideceğim heyecanlıyım,dualarınızı bekliyorum 😍