Kızlar 14+5 günlüğüm, bugün 3 gün oldu ara sıra karnımda ve bazen de vajinam da çok küçük iğne batması gibi bişey hissediyorum o an da sanki gaz hareketi gibi bişey kayıyor gibi karnımda , acaba bebek mi hareket ediyor dışardan bişey belli olmuyor henüz acaba bebek içerde dönünce mi oluyo bu 😌