Selam kızlar 15+3 haftalık hamileyim dün kontrolden geldikten sonra başladı tam bebeğin bulunduğu yerde sık sık batma gibi ağrı gibi değişik bir kötü his oluyor başına gelen var mı dünden beri geçmedi ağrıyı tarif edemiyorum batma gibi değil ağrı gibi değil değişik bir şey inşallah kötü bir şey değildir