Kızlar bugün tahlil yaptırdım tsh 6.17 HCG 2027 hamileyim ama sevinemiyorum daha önce tiroidlerden yükseklik sebebiyle boş gebelik yaşamamıştım sorun çıkmıştı çok korkuyorum bu seferde öyle olursa diye gebeligin başlangıcında tsh yüksek olup sonradan düşen var mı doktor kontrolünde ilaç zaten kullanıyorum tiroid ilacı ama artmış ya 😓😕