momy30 Kızlar ağırlık taşıdığım için biraz ağrım oldu kadın doğuma göründüm o da detaylı ultrasona yönlendirdi doktor “ kalpte parlaklık gördüm genelde parlaklıktan bişey çıkmıyo yine de Eko yaptır bebeğine” dedi. Böyle bişey başına gelen var mı ?
Asyahiraesra momy30 banada söylendi canım doktor değiştirmek gerekti iki doktorda bunun tek başına bır anlam taşımadığını söyledi son aylarda geçiyormuş genelde
Missmiyuki momy30 4-5 aylıkken bana da dediler 7. Ayımda geçmişti tek başına anlam ifade etmiyor korkma