Bugün doktora gittim ultrasonda bakınca bebek göründü yolk kesesi falan iyi dedi ama kalbi biraz yavaş atiyo dedi doğal olarak dinlemedi haftaya tekrar çağırdı ama herşeye hazırlıklı ol kalbide durabilir dedi inşallah geldiğinde gümbür gümbür dinleriz dedi moralim çok bozuldu başına gelen var mı acaba