Elizya18 Kızlar Bata 4 gün var erken gebelik testi aldım,sabah ilk idrar ile yapmam şart mı teşekkürler 🌼
bebegimveben35 Elizya18 ilk idrarla yapsan belki daha net olur canm bende gün içinde yapmıştım ve hafif silik çıkmıştı ama belliydi . Rabbim gönlüne göre versin 😊🌸
Elizya18 bebegimveben35 aminn herkesin inşallah canım 🥰 valla 90 tl verdim 😏 boşa gitsin istemiyorum ama bir yanımda yap diyor