Adamiranin__annesi Çağrı merkezi olarak home office çalışan varmi merak ettim daha önce çalıştım bu işte ama evden değil ofisti.. Çocuğum okula başlayacak denemek. İstiyorum yapan varmi
Adamiranin__annesi Kbra52 buldum aslında iş ama. Bilgisayar lazımmış onu ayarlamam lazım. Esin bilgisayardanmi arama yapıyor telefondanmi
Adamiranin__annesi saglikciaanne evet iyi olur hemde evde olmak da iyi buldum aslında ama bilgisayar lazımmış onu ayarlamam lazım
saglikciaanne Adamiranin__annesi canım dolap uygulamasından ikinci el temiz bulabilirsin bir bak istersen birde ne işi buldun dolandiricilara dikkat et
Adamiranin__annesi saglikciaanne inşallah öyle değildir peki öyle olup olmadığını nerden anlicamki yani. Kızla görüştüm bana disiplinli çalışırsan 8750 TL falan dedi. Bilgisayara program kurup aramaları ordan yapılıyormuş.. Arkadan gelen sesler vardı konuşma sesleri sanki ofis gibi biterdi ama emin de olamiyorum
saglikciaanne Adamiranin__annesi kız evden o kadar kim para kazanıyor kesin dolandırıcıdır eğitimsiz asla öyle bir iş yok
htcktkym Güvenilir bir şirket ise ve çalışma saatlerine göre maaşın o kadar olabilir o bölümden mezunum ve arkadaşım çalışıyor da evden çalışıyor
Adamiranin__annesi Cnsasln hngi şirket bu çünkü pc ve kulaklık yok bende 😁 bende çağrı merkezi işi yapmak istiyorum evden