Ceyceys bende çok badireler atlattım şimdi anlatmiyım uzun sürer😊Hiç bişi korktuğun gibi olmayabiliyor. İkinci gebeliğim bu oğlumda hiç yaşamadım bu ağrıları o yüzden çok tedirgin oldum ama her hamilelik bir değilmiş demekki bunda çok ağrım oldu ilk haftalar yürürken bile zorlanıyodum. Sen cidden korkma kanaman filan olmadığı sürece önemli bişey yoktur