Evin içinde e bebekten aldığım tayt kumaşından şort gibi altlar var onlardan aldım 3 tane çok rahatlar hele şu sıcaklarda ince kumaşından dolayı çok rahat ediyorum doğumdan sonra da giyebilecegim bı ürün dışarı içinde 1 tane hamile pantolonu var evimin yakınımda bı mağazadan almıştım birde bol 2 tane bekarliktan elbisem vardı hala oluyorlar dönüşümlü bunları giyiyorum tsort vs hiç almadım eşimin tsortlerini kullanıyorum hepsi oluyor çok bişey almamaya özen gosterdik alıp bı kaç ay sonra giyemeyecegim onun yerine bebeğimize biseyler alalım doğumdan sonra alırız kıyafet dedik ama hamileliğim kışa gelseydi sanırım hiç bişey almama gerek kalmazdı ben kazak ve kışlık altlarimi hep bol almıştım seviyorum diye ve örgü çok elbisem var orgu de esnedigi için gerek kalmazdı hiç