ipekveatlas Papatya000 1 aydan küçüklerse 1 ya da 1 bucuk saatte 1 emzir. kalan sütü 3 saat oda sıcaklığında tutabilirsin 3 saati geçince bozulur
Feyza-nur Papatya000 kırkı cıkara kadar saat bası emzirdim sarılık olmasın diye uyuyorlar hep topugunu sıka sıka uyandırdık kırkı cıktıktan sonra 2 saatte bir 3 saatte bir emzirdim hep
zepbjk Papatya000 1buçuk saatte bir emzirrr uyanmıyorsa dürtükle topuğa vurma sırttan rahatsız etme 😃 uyanıksa zaten her istediğinde daya memintoları
Papatya000 zepbjk valla 1.5 satte 2 saatte geçse uyanmazlar 😅 bi annem alınca uyanıyorlsr ne yapacam bilmiyorum 👀 anca sağıp veriyorum
zepbjk Papatya000 ilerde de accık uyusalar diyeceksin 😃 olsun içsinde biberonla falan içsin yeter ki sarılık olmasın poşetlerden al sakla tarih yazıyordum ben dışarda 3saat dolapta 3 gün buzlukta 3ay saklayabilirsin