Arkadaşlar merhaba öncelikle. İkinci gebeliğim Allah izin verirse 19 günüm kaldı. İlki normal doğumdu şimdi be olacak çok merak ediyorum korkmuyorda değilim 😀 ama sağlıkla gelsin önemli olan o. Yakın zamanda Ankara şehir hastanesinde doğum yapan var mı acaba yine tek kişilik odalarda mı kalınıyor refakatçi alınıyor mu bilgi almak istedim 😊