CansuAmine Ben şuan 36+4 günlük hamileyim . 32. Haftadan sonra 37. Haftaya kadar çalışabilir raporu aldım. Pazartesi raporun günü doluyor. Çalışamaz raporu almam gerekli mi yoksa sistem bunu direk görüyor mu
KubraKaranKaya CansuAmine rapor bitişinde gidip rapor almanız lazım çalışamaz diye. Doğumdan sonrada sistem otomatik veriyor
CansuAmine Elisarli internetten araştırdım biri bo siteye sormuş 37den sonra zorunlu çıkarttığı için devlet rapor alınmasa da olur diyor doğum olduğu zaman doğum sonrasına aktariliyormus cunku