Bebegimizolsun Kızlar dişim felaket ağrıyor ya geceleri kabusum oldu resmen sabah kadar uyumuyorum Sanırım dolgumun bi yerinden sızıntı olmuş bişey yiyince falan ağrıyor 15nde doktora gideceğim de diş için söylücem sizce yapılıyor mu dolgu bu haftalarda
Eldgrn Bebegimizolsun benim 8. Haftalarımda vardı o ağrı doktorum şaşırmıştı daha çok erken diye dayanamazmisin dedi dedim sıkarım dişimi o da dedi dayanamazsan git tedavi ol ama dayanabilirsen dayan dedi d dayandım sonra kendiliğinden geçti
Bebegimizolsun Eldgrn ebemize danıştık oda sadece parol kullanabilir demiş Parolun kendine faydası yokki dişime olsun kesmiyor bile doktora gidince soracağım inşallah benimkide geçer birden
Bebegimizolsun Gzm012 inşallah bana da izin verirse bende yaptıracağım uyuyamıyorum sabaha kadar, geceler kabusum oldu resmen
Eldgrn Bebegimizolsun aynen o yüzden ne olursa olsun ağrı kesici kullanmıyorum biryerim ağrıyorsa kendisinin geçmesini bekliyorum. En iyisi doktora sor seni takip eden doktor daha iyi bilgi verir