aise_meryem 37+2 yim yoğun kıvamlı beyaz bazen sarimtrak akintilarim gelmeye başladı. Acaba rahim mi inceliyor. Basina gelen var mi ?
Fatma-onal aise_meryem az önce bendende çok yoğun bir şekilde sarımtırak bir akıntı belmiş hiç bu kadar yoğun gelmezdi 37+4 üm nişan mı anlamadım
tezecikanne Benimde öyle 38 haftamdayim bembayazdi öncesinde şuan daha krem gibi sarı gibi geliyor ve yoğunlaştı gibi bende ikilemde kalıyorum ama Nisan için pembe kahve tonları arası oluyor diyorlar bende bekleyim burda öğrenirim belki
aise_meryem tezecikanne aynen Bende ikilemde kaldim kokusuz birde idrar tahlili yaptırdım enfeksiyon felan da yok.
Dilarakr Bende de oldu gecen gün 29. Haftadayım bende, idrar yolu enfeksiyonum var ondan oyle oldugunu düşünüyorum ama şurada bekleyeyim
tezecikanne aise_meryem bende baktırdım bende de çıkmadı zaten çıkmayınca acaba mı dedim bende ama yorumları okudum da Nisan değil gibi duruyor
Dilek1001 Aynisi ben de de oluyor 37+4 uz pelvis kemiklerim de ağrıyor birde kızlar spora başladınız ki doğumu hızlandırmak için bisiler yapıyor musunuz