momy30 Kızlar ağırlık taşıdığım için biraz ağrım oldu kadın doğuma göründüm o da detaylı ultrasona yönlendirdi doktor “ kalpte parlaklık gördüm genelde parlaklıktan bişey çıkmıyo yine de Eko yaptır bebeğine” dedi. Böyle bişey başına gelen var mı ?