Arkqdaslar bugun yükleme oldu, dünden ama pasta, muz, bulgur pilavı ki bulgur pilavı bile şeker arttırıyomş ilk defa duyuyorum halbuki pirinc cok sekerli diye yemiyorum, bulgur yapayim dedim, neyse onu da yedim bi tane dondurma yedim, 22.00 gibi bitti yemem içmem, keske ama yemeseydim yani 24 saat yediklerin kalırmış, duymustm ama kimisi de bişey olmaz dedi, işte yükleme yapıldı 50 gram 330 ml içeçek, açlık şekerim yapılmadan önce 108 cıktı yüklemeden sonra 202 çıktı, ve doktora kalsam şeker hastasıyım, halbuki bebegin suyu gelişimi hepsi ideal, olumsuz hiç bişy yok bunu söyleyince de ilerde olmayacagı ne malum demezmi, Bi haftalık şeker ölcüm evde verdi, yediklerine dikkt et dedi, ona göre bakalm birde insülin bile baslayabiliriz gerekirse demezmi neyse ki eve geldim ve o cihazla tokluk şekerim 147 ilkten cıktı ikinci ölcüşüm düşmüş ü diye 138, yani demek istediğim sen gel okdr yüklü şeker yüklü şeyi içirr birde dünden yemişim zaten ama hiç söylemedi bişy yeme etme diye, işte onu içir sonra sekerim cok yğksek cıkmıs diyee söylen bu doktorlar gercekten cok sacma, ve eminim ki bence o yedigim ve seker dolu glikoz dan yüksek cılktıgına ama bunu takip edip gidip göstercem, doktora kalsa sizi şeker hasta adayı yapıp insulin baslıcak