Ben ilk gebeliğimde yaptırdım uzun bir iğne ile göbek bölgesinden amniyo sıvısı alıyorlar genetik inceleme yapıyorlar ama benim yaptırmamın sebebi bebeğe geçmiş enfeksiyon var ise tedavisi varmış ondan yaptırdım düşük gibi işlemin riskleri olduğunu söylemişlerdi bana