Tugceonel bende ilk ona gittim ve hic degistirmedim. yani bi skintim olmadi sadece cok hizli bir sekilde girip cikiyorum yani iki dakika surmuyor icerde durmam. baslarda takiliyordum ama sonuna geldik artik 37+4 dum. onla bitiricem gibi. ama baska bi skintim yok yani sagolsun her yazdigimda bana da cevap verdi