Egeninannesi_ Kizlar merhaba 30 haftalık gebeyim covidden dolayi doktorum 100 mg corasprin başladı daha hic kullanmadım aranizda covidden dolayi veya farklı bir durumdan dolayi bu ilacı kullanan oldu mu bebeğe herhangi bir zararı oluyormu