Kizlaar merhaba 36+3 haftayiz erken doğum riskim vardi 33.haftada bi gelmeye meyillendi 1 gece yattık çıktık haftalardır kasik ağrım ve inanılmaz bir sertleşmem var sık sık sürekli nst ye giriyorum temiz çıkıyor doktorum günde vermiyo sezeryan olcam bebek dik duruyor kaburgalarım o kadar batiyoki yürütmüyo beni başı tam göğüsümün altindaymis napcam böyle hiç bilmiyorum 🫠