edaaa-111 Kızlar merhaba 13+4 günlükken doktor kesin değil ama %70 erkek dedi. Kıyafet bakacağım ama içimden bir ses acaba cinsiyet kesinleşene kadar beklesem mi diyor. Bu sekilde olup cinsiyeti değişen var mı, siz ne düşünüyorsunuz?
Gul_Baharr edaaa-111 benim her kontrolde doktor değişti diyordu bi ay kız bi ay erkek ta 6. Aya kadar doktorum enson kesin erkek dedi 😄bnce kesinleşsin öle al unisex şeyler alabilirsin ama
Deletedmom_51 edaaa-111 değişiyor 12.haftada %90 kız dedi 16.kesin erkek dedi bakayım deme 😂 detaylıya kadar bakma canım bir şey 😂 ben öyle yapcağım
KayraVeAnnesi_06 edaaa-111 Net konuşmamış bir sonraki kontrolü bekleyin isterseniz pozisyonu bebeğin uygun olursa net öğrenebilirsiniz 🙏🏻
edaaa-111 Gul_Baharr yaa😅 o zaman acele etmeyeyim çünkü organını gördü ama kesin bir şey söyleyemedi belki değişebilir .
Mkmrv edaaa-111 bncede kesinleşsin ben 6. Aydan once bırsey almadım kıyafet adına. Ama dıger esyalarını alabılırsınız. Saglıkla gelsın