Ecmelerva Kızlar bu ay aşılama yaptiracam adetin üçüncü ya da ikinci günü gel dediler bugun adet oldum ikinci gun cumartesi ucuncu gunde pazara denk geliyor dorduncu gun gidersem sakınca olur mu sizce daha once yasayan var mi
2022bebeki Ecmelerva Bugün gitme şansınız varsa gitmeniz daha iyi olur. 4.gun bazi merkez ya da hastaneler kabul.etmiyor. Uygunsa durumunuz 3.gun ya da 5. Gün ilaca baslayabilirsiniz bu tamamen yapacak merkeze bağlı
falconsw Ecmelerva 2. Gün gidin işinizi şansa bırakmayın . Ben reglimin 2. Günü gitmiştim 3. Gün igneye başlamıştım .
Ecmelerva 2022bebeki öğleden sonra doktor olmuyormus asistan filan oluyor geçen farkli bir konu icin gitmistim işlem yapmadilar
2022bebeki Ecmelerva Şehir hastanesine gidiyordm ben uzman doktor öğleden sonra geliyordu siz de durum farkli olabilir. 4. Gun gidin o zaman iğne ya da hapi o zaman başlayabilirler belki
tazecikannee Bende aşılama yaptım ama tutmadı düşük bir oran ama sizin yerinizde olsam direk tüp bebeğe giderim parayı oraya verin aşılama %20 %25 diyorlar umarım istediğiniz gibi olur şuan tüp bebekle 2 aylık hamileyim
Ecmelerva tazecikannee iki yıllık evliyim bir bucuk senedir cocuk istiyoruz eşimin sperm degeri düşük benim amh 0.82 doktor tüp bebekten once aşılama önerdi tüp bebegi son çare olarak görüyorum gonul ister ki dogal yolla olsun ama takdiri ilahi rabbim en dogrusunu bilir 👍 saglikla gelsin yavrunuz masallah🌸🧿
falconsw Ecmelerva ama 4. gün olunca diğer aya bırakalımda diyebilir o yüzden şansa bırakmayın diyorum .
falconsw Ecmelerva cumartesi doktor oluyor mu bilmiyorum ama aşılama için bende randevusuz gitmiştim zaten yapacakları bişe yok bir muayene olacaksınız ona göre iğneniz yazılacak