Hulo2105 Ayaz ve doruk hoşuma gidiyor bu sıralar oğlum olursa ikisinden birini koymayı düşünüyorum :)
ozgeozcan Bizim de TÜRKBEY olacak eşimin arkadaşının adı çok sevdim baya alıştım ama her duyan değişik diyor hatta yeğenim var dün kral ismi diyor çok güldüm 🤣