benguuusk benim oğlumda kan uyuşmazlığına ve erken doğuma bağlı sarılık vardı gerçi hala var 22 günlüğüz ama baya azaldı. 1 gün fototerapi aldık ilerlediği için. Sonrasında surekli ama surekli emziriyorum geceleri 30 cc mama veriyorum şırıngayla. Batıl inanç belki ama denemekte fayda var diyip denedik beyaz ışık yanık durdu bi süre öyle uyuduk geceleri de ama gün ışığı alması daha faydalı tabi. Mamaya çok karşıydım ama mecbur verdim hemşireler az da olsa vermelisin süreci daha hızlı atlatırsın, sende yıpranmazsın dediler. Çünkü ilk 1 hafta sürekli kan veriyorduk. Mamanın faydası oldu bence başladıktan sonra yüzüne renk geldi yavrumun 🥲