Rikamom canim ne guzel nişangmis niye korkuyorsunki😂 herkes bu sevinci yasamak icin bekliyor korkulacak bisey degil cok şükür knsallah saglicakla gelsin bebegin hem nisani gelipde 2 hafta sonra doguranda var bende nisanim geldi sanmistim cati muayenesi oldukdan sonra ama gelmemis gelse simdiye ekstra bi belirti bisey olurdu diye düşünüyorum dort gozle bekliyorum