Mugesen GUNAYDIN SEVGILI ANNE ADAYLARI.. Nasıl geçiyor son dönemler.. ? Benim bi sorum olacak.. çok şükür ve maşallah benim oğlum çok hareketli.. bazı hareketlerini ayırt edebiliyorum... hıçkırık, dönmesi vs vs .. fakat anlam veremediğim bir hareketi var... bazen ki böyle karnımın içinde sanki bir telefon var ara ara titriyor.. bildiğiniz titreme hareketi..sizler de böyle bir hareket yaşıyor musunuz? Veya bilen varmı..
Acuka Mugesen ay aynen bende yasıyorum 33+5 im bende 2 3 defa arka arkaya kendını titretiyo sankı bende anlamadım ama ne önemsemedımde bak sımdı aklıma takıldı 😄
Esra___ Mugesen evet cnmm benim oğlum da bazen yapıyor insan böyle korkup sıçrar ya karnımda da öyle bi hareketlenme oluyor kısa süreli şükür kontrollerimizde bi sıkıntı Yok sorun olacağını düşünmüyorum bebekler için klasik bi hareket herhalde 😊
Mugesen Yani ben ona mozart beethoven dinlettiriyorum o sanki ıçerde azer bulbul dinliyormuş gibi geliyor.. merak ettim ya.. neden böyle oluyor üst üste olunca da rahatsızlık bile veriyor bana.. doktor randevuma da daha var çok sormak istiyorum.. hepimizde olduğuna gore demek normal herhalde.. ay ne ilginç bu gebelik.. 😂😂
Mugesen Şükür ya... aman iyi olsunlarda titreşimler olsun.. allah hepsini korusun.. 🙏🙏🙏 Sagolun arkadaslar hemen cevap verdiğiniz için.. geceden beri aklıma takıldı nedir bu diye..
ebrarecem Titreşim dediğiniz şey hızlı kalp atışı gibi değil mi en fazla 5 dk sürüyor bebişimiz amniyon sıvısını yuttuğu için hıçkırıyor 😍
Mugesen ebrarecem hıçkırık ayırt ediyorum.. o böyle belirli aralıklarla pit pit pit atıyor nabız gibi.. bu titreme bildiğiniz titreme yani.. sanki icimde telefon var.. bu titreme de bir kaç sanıyor sürüyor... hani insanoğlu üşür titrer ya öyle.. 😊
Mugesen ebrarecem hissetmemen mümkün değil, hıçkırık tan duşa yoğun.. demek seninki yapmıyor canım 😊😊
Ceyliin Kızlar 18+3 günlük hamileyim ikinci bebişim ama hareketlerini daha hissetmedim normalmidir sizce
Mugesen Ceyliin çok hafiftir bunu da hissetmen biraz zor olabilir.. biraz daha bekle canım.. ilaki hareket edecek.. sağlıkla gelsin inşallah 🙏
Denizpekdal Seninle günlerimiz aynı :) bende de oluyor o titreme ara sıra. Doktora sormayı unutuyorum hep.
Mugesen Denizpekdal Ya sağlıklı olsunlarda böyle olsunlar.. bende unutuyorum sormaya.. ama bu sefer yazicam öyle gidicem canım 😊 Melissargun hareketli olması iyidir.. doktorlar hareketli bebeği seviyorlar.. Şükür... Allah korusun hepsini
Melissargun Benimki çok anı hareket ediyor sonra duruyor titriyor. Benim oğlum 2sn durmuyo maşallahı var sanırım hiç uyumuyor. Yada uyurkende hiperaktif
Asli06671 Mugesen bende 34+1 haftaligim benimkide masallah hic durmuyo o titreme birkac kez banada olmustu 🙋
Mugesen O zaman bunu anliyoruz ki çok normal bu titreme.. herkeste olması sakinleştirici.. ciddi birşey olsa bu kadar oranda olmaz.. Az kaldı kızlar valla.. çok heyecanliyim.. endişeliyim.. korkuyorum.. seviniyorum.. bütün duygular bi arada..ütü sevmezken ütü yu sevdirdi bana maymun.. 🤗🤗🤗