yapraky Ben 3 aylık hamileyim kan ve demir Eksikliği var 16 Haftalık olunca kan demir ilavesi olucakmış hamileyken yaptıran oldumu sonra bir zararı falan? 🥺
Simy yapraky ben yaptırdım pazartesi günü sorun yaşamadım şükür ama riskli olduğu için hiç bir doktirda ben bu riski alamam dedi zorla yaptırdık ben son aydayim çünkü
yapraky elif233233 Bana ilaç ağızdan yutanı uygun görmedi hastane ye yatacaksın damar yolu ile hem demir hem kan tedavısı vereceğiz dedi