@Fatos54 selam canım , ben 7 +3 günlük hamileyim kesemi geçen hafta gördüm , ve dün yine doktora gittim bebek hala görünmedi. Doktor bana geç döllenme olabileceğini söyledi. 10 gün sonra gidicem korkuyorum bebeğin görünmemesinden dolayı üzgünüm . İnşallah görürüz . Doktor kesemin çapı haftanla uyumlu dedi . Bebek nerede belli değil . Bakalım sabırsızlıkla bekliyorum .