Kızlar 24 saatlik idrarımı bırıktırdım hastanede yattım tansıyonum hıc yukselmedi 11/6 12/8 ilerledi hep. idrarda protein kaçağı çıktı 181 degerinde. Sınır 300 müş. Doktor eve yolladı ara ara tansıyonunu ölç takıp yap dedi. Sizce bu deger yukselırmı. Korkmuyor degılım