Selam kızlar, 2 gün önce buraya yazdım kasılmam vardı ama dinlenince geçti. Artık akşamları oluyor sonra geçiyor. Bu sabah kontrole gittim. Sat a göre 33 hafta ama erken döllenme olduğu için 34 haftalığız. Ultrasonda bebek çok aşağıda gözüktü resmen doğum kanalına yaklaşmış. Doktorum kafasının olduğu yeri gösterdi vajinamda. Hıçkırıklarını da orada hissediyordum zaten. Suyum azalmaya başlamış ama o kadar da tehlikeli derecede değil dedi. Nst çekildim bebek çoğu zaman uyudu. Sancım da çıkmadı. 2 hafta daha sabret dedi bol bol yat dinlen ayakta kalma dedi 2 hafta sonra doğarsa da sıkıntı olmayacağını söyledi. Magnezyum ve progestan yazdı. Nst çekildikten sonra yazdığı için doktoru görmedim hemşireyle konuştum. Bu ilaç ne için reçetede düşük, adet düzensizliği için falan yazıyor. Eczaneci ilacın üzerine sabah akşam 1 fitil yazmış. Ama hap gibi. Reçetede tok karnına alınması gerektiği yazıyor. Kullanan bilgilendirebilir mi beni? 34-35 haftada doğum yaptınız mı ? Bebek kanala girse bile hemen doğum olur mu fikirlerinizi merak ediyorum.🙏🏻