Kızlar dün kontrolüm vardı kasılmalarım varmış sancı çok az çıktı ama kızım kanala yerleşmiş. Dün gece nefes almakta zorlandim baya ve karnım yine taş gibi oldu bu doğum belirtisi sanırım 🙈 arada nefes alırken karnım gerildikce acıyor gibi oluyor zaten kasıklarım harekete gelemiyor ufak ufak hep ağrı var orda. Allah hepimizin yardımcısı olsun bebeklerimizi kucağımıza sağlıkla alalım inşallah 🤲🏻 birde açılma sancı durumuna göre mi bakılıyor kızlar fikri olan 🤗