Htchma1 Kızlar 39+3 günlük hamileyim dünden beri böyle karnım sertleşiyor top gibi oluyor varla yok arası bel ağrım da var bu kasılma mı oluyor ? Bilenler cevaplayabilir mi
0Cerenk Htchma1 evet canım, ilk hamileliğimde ben sadece o düzenli kasılmalarla doğum yaptım diyebilirim, birazda belime vurmuştu, acı eşiğim yüksekmiş hatta, hastaneye gittiğimde 3 cm olmuştum 5 dk bir 100 leri görüyordu sancım.
Htchma1 0Cerenk yani bu şekilde nst ye bağlansam sancı çıkar mı? Bu hafta iki kere bağlandım sıfır sancıydı
0Cerenk Bebitooo evet ama benim erken doğum riskim vardı bebekte aşağıdaydı baya, onun etkisi var mı bilmiyorum ama çok kolay hızlı açılmam oldu doğumda kolay oldu Htchma1 onu tam bilemem canım yani ben o şekilde bağlandığımda Çıkardı sancılarım
Cilembalci Ay bende burda bekliyeyim karnımda acayip kasılmalar var ara ara taş gibi oluyor öluyorum acidan bacaklarimda ve belimde de varla yok arasi agrilarim var
Htchma1 CansuAmine dışkı dediniz herhalde ben normalde kronik kabızlık var dün çok afedersiniz ishal olmuştum ama sadece 1 sefer çıktım lavaboya o kadar
Lilya_pn haftadayım gün icerisinde ⅞ defa bazen 10 benimde oluyor. karnim top gibi toplanıp sertleşiyor.. 10 saniye sonra yumuşuyor..