Crnn_1 bagırsakların zehirlenmiş olabilir bende de aynısı olmuştu şükür bebekde sıkıntı olmamıştı ic hastalıklarına gönderdi ilaç yazmıştı sende git bi görün ultrasondan bebişe baksın dısardan yememeye de dikkat et canım ben nezaman yesem aynısını yaşıyorum