Aylinnnnnn Merhabalar,20 haftalık hamileyim. 2.bebeğim olacak kısmetse. Halen bebeğimin hareketlerini hissetmemem normal mi sizce? 2.bebekte daha erken hissedilir denildiği için merak ediyorum.
Tgcee Aylinnnnnn benle aynısınız bence cogu anne gec hıssedıyor annem bızı dogru duzgun hıc hıssetmms bıle