Merhaba kızlar 35+3 um kaç gündür sancılarım vardı salı günü hastaneye gittim ve doktor nst"ye kattı doğum sancıları olduğunu 15 dakkada bir geldiğini söyledi altan muaneye ettiğinde açıklık yoktu . Günlerdir sancım var sirtan direk ayaklara vuruyor ve mide bulantım var arada kuyruk sokumuma ve vajinama sancı giriyor sizce doğumum yakın mı ilk gebeliğim ve hiç bir bilgim yok