Kızlar 11+3 hafta olduk ilk başlarda göğsüme dokunamıyordum bile çok acıyordu ve şişmişti şu an eski haline geri döndü akşamları çok hafif mide bulantım oluyordu o da şu an yok herhangi bir kanamam vs de olmadı önümüzdeki hafta doktor randevum var ama sabırsızlanıyorum böyle olunca. Çok normalim yani şu an hafif halsizlik var o kadar. Siz neler yaşamıştınız bunlar normal mi ?