Ysmn17 Iremshn ilaç kullanıyor muydun benim ilk kontrolde yüksekti ilaç kullanıyorum o günden beri hiç bırakmadan kullanmak gerekiyor Muş endokrin doktoruna muayene olmalısın
Ysmn17 Iremshn 25 ilk çok düşük ama benim şuan 0.46ona rağmen 75 mg kullanıyorum bu arada benim ilk 14 tü ilacın dozu yükseltilmeli bence doktoruna danış