Doktoruma gidince soracağım ama kafamı karıştıran bir konu var bilenler yardımcı olursa sevinirim . Multivitamin alıyorum decavit biliyorsunuz içinde d vitamini var . Birde D vitamini eksikliğim için doktor ampuller toksik diye damla başladı oda günde 2 damla . (D3 total ). Ama içeriğinde fazla kullanımı bebeğe zararlı diyor e diğerinin içinde de d vitamini var bi açıkçası korktum bşr zararı olur mu ? Yanş doktorum decaviti 2-3 güne bir al dedi ama bazı günler damla ağZıma damlatırken 3 damla gittiği de oldu