Harika bir şey. Kesinlikle alın. Çok çok özellikli olmasına gerek yok diye düşünüyorum. Zaten sıcakken katlandığınızda kırışıklık kalmıyor. Benim Beko, arkadaşımın Vestel ikimizde çok memnunuz. Bütçenize göre tercih edebilirsiniz ama kesinlikle alın çok büyük kolaylık