Merhaba arkadaşlar, aylarca burda bebeğimin günlüğüne bakarken sizleride forumda okuyordum elbette :) 37+4 ‘te suyum gelince hastaneye gittim çatı muayenesi yapıldı ve 3 cm açıklığım vardı fakat bebek kanalda değildi üst çatımda normal doğuma uygun değilmiş bu yüzden sezeryanla doğum yaptım. Bebeğin sağlıkla gelmesi en önemlisi ama bende normal doğum düşünenlerdendim. Bir videoya denk gelmiştim yorumları okurken gerçekliği kafamı çok karıştırdı ve denedim 37. haftamdaydım videoyu yalnızca bir defa uyguladım ve o gün sıcak suda bekledim üç gün sonra da suyum geldi. İsterseniz sizde bir bakın derim , doğurmak isteyip bebişi gelmeyenler için belki işe yarar. Sağlıkla mutlulukla kalın 🌸
[