Bence gitsen iyi olur ilk çocuğumda gitmiştim çok şey öğrendim. Emzirmeye yara olmaması için nasıl emzirmek gerekiyor,süt yapan şeyleri,doğumun başladığını nasıl anlarız neler yapmalıyız gibi bir sürü bilgi verdiler ve gerçekten çok faydası oldu bana. 6 sene önce kurşun günleri söyleniyordu gelebileceğine söylüyordun. Şimdi online de var 😇